Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Skit-dag!

Av Yrsa - 17 april 2010 20:08

  

Jag är såååååå uttråkad.


  

Ingen vill göra nåt!


Var det mycket på gång igår så är det tvärtom idag. Det började med att jag ville ut halv 3 i natt - tror ni någon hade lust att släppa ut mig - nehej då. Klockan 6 fick jag äntligen liv i husse och det var tur det för jag var jättebajsnödig. Sen klev vi upp igen jättesent. Husse gick en promenad med mig och sen for de på stan - själva - utan mig!!!! Nu har jag väntat hela dagen på min långa promenad och ni ser ju själv klockan är snart halv 9 på kvällen och ingen har gått ut med mig än! Suck vad jag är less. När de kom hem från stan hade matte köpt sig en mobil, iPhone heter den visst och hon har bara suttit och hållt på med den - hur kul är det! De säger att de ska ta bort sin vanliga telefon för ingen ringer ändå på den. Nej nu j-klar ska jag få fart på dom - nu kör jag!!!/Yrsa


 
 
Petra

Petra

18 april 2010 00:07

Först måste jag bara säga att matte tycker du är ursöt på den första bilden. Det syns precis hur du känner dig.
Vi har verkligen haft en pissdag båda två.
Matte är arg för att hon tycker jag beter mig illa när vi är ute och går. Men det är ju för att jag inte vill gå samma vägar som hon och jag vill faktiskt vara kvar på samma ställe och nosa i timmar om någon löptik varit där. Hon säger att hon inte uppskattar att gå och dra på 35 kg men då kan hon väl låta mig göra som jag vill, eller hur?!
När det gäller husse så vet jag att han gärna skjutsar mig till dig när du löper. Matte däremot blir svårare att övertala....Han tänkte faktiskt några gånger på att ta den där körningen själv och köra i 15 tim. i sträck så vi kunde ses men han var nog lite orolig för att dina människor skulle hindra oss från att bekanta oss. Men tar det verkligen 15 tim att köra bil mellan sthlm o Piteå? Jag hade gärna hjälp honom att köra och jag vet att företaget tar körningar till Milano o London nu när det är aska överallt, så varför inte till Piteå och Gällivare?!
Hoppas du fick din promenad till slut. Nu ska jag säga till matte att det är dags för kvällspromenaden, det har ju faktiskt hunnit bli söndag nu./Nisse

http://aileenonisse.bloggagratis.se

 
Johan

Johan

18 april 2010 01:47

Jag tycker du har fångat rätt känslor som du beskriver, vilken sötis ;) ///Johan

http://www.applet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrsa - 4 juli 2015 21:10


Vi är rätt dåliga på att skriva blogg nuförtiden. I början och några år framåt skrev vi nästan varje dag - precis som vi tycker en blogg ska vara! Nu hinner vi inte med att göra det så ofta så jag och matte har bestämt att avsluta denna blogg - kan b...

Av Yrsa - 25 maj 2015 21:48

I helgen fick jag vara med när vi firade mormor och morfar som hade varit gifta i 60-år! Grattis! Fast.... Jag fick sitta mycket i bilen när de skulle äta middag på hotellet och sånt ?. Sen varje gång vi promenerade till vår stuga så skällde jag ut e...

Av Yrsa - 11 maj 2015 22:32

Oj vad länge jag skrev. I början var bloggen en dags-blogg - sen blev det en vecko-blogg och nu känns det som om det blivit en månads-blogg. Jag ska skärpa mig - om bara matte hjälper mig. Här har nästan alla snö försvunnit, det ligger bara pytte-lit...

Av Yrsa - 13 mars 2015 18:15


Matte sover alltid lite för länge på morgonen så hon vill att jag snabbt ska göra mina behov ute på gården. Jag håller på att göra henne tokig för istället för att göra mina behov så rullar jag mig i snön - det är jättehärligt. På sommaren gör jag sa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards