Alla inlägg den 14 april 2010

Av Yrsa - 14 april 2010 17:20

Japp så blir det, härmed utlyser jag en tävling. Vem tycker ni ser knäppast ut på fotografierna nedan - jag eller min lillhusse (fast han är ju rätt stor) Jens? Jag hoppas ni röstar på rätt - ni förstår väl vem jag tycker ser knäppast ut?


Idag har det inte hänt så mycket, mormor var ute med mig på lunchen, husse åkte söderut igen, matte och jag har varit och hjälpt mormor och morfar slänga saker i gamla huset och nu är vi hemma och jag försöker hela tiden säga åt matte att jag har jättehungrig men hon låtsas inte om mig.


Matte har bestämt att inte städa förrän gatorna torkar upp. Hon har tagit bort mattorna och sa nu får det vara. Men så kan man ju inte göra, det finns ju ingen som vill hälsa på oss om det är som en sandstrand här inne. Nu SKA jag äta. /Yrsaa


  

Vem ser larvigast ut - kolla in Jens tunga - han ser ju hemsk ut.


  

För att inte tala om hur han ser ut här!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards