Alla inlägg den 6 april 2010

Av Yrsa - 6 april 2010 12:53

Matte och husse kallar mig Yrsliga Yrsa just nu. Jag ska ut hela tiden, ungefär 10 gånger i timman. När jag kommer ut sätter jag mig bara vid staketet och tittar och tittar och tittar. Efter hanhundar ju. Kan dom väl fatta att jag skulle gärna ut och sväng nu när jag är i höglöpen. Men de tycker bara jag är jobbig - och sen.... när det är dags för kvällskissningen då vägrar jag gå ut, för då har jag nämligen somnat in för kvällen. De suckar mycket här hemma just nu - men det är bara att låta mig busa med någon hanhund ett tag så ska nog det ordna sig - tycker jag - men det tycker inte de tvåbenta. Ja det är bara att stå ut! Vardag igen idag - men det gör inte så mycket - matte ska bara jobba 3 dagar den här veckan så det blir bra. I veckan ska vi hjälpa mormor och morfar att flytta så Moster Monica och alla de andra kommer hit på torsdag eller fredag. Många att busa med då!/Yrsa


  

Yrsliga Yrsa var namnet!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards