Alla inlägg den 30 april 2010

Av Yrsa - 30 april 2010 09:59

Det är en jobbig tid nu för mig. Jag kan bara bajsa på snö - inte på gräs eller annat. När jag och matte var ute på vår promenad så var jag jättenödig - men det finns ingen snö kvar nära vägen, utan den ligger inne på grannarnas tomter. Jag sprang ju dit och matte tog tillbaka mig, hon säger att jag får inte bajsa på andras gårdar. Så höll vi på hela promenaden. Jag kan bara inte göra det på gräs eller grus. Matte säger att jag kommer att få stora problem när snön helt försvinner, men det var likadant förra våren och jag var tvungen att ge upp till slut. När vi kom hem och matte tillät mig att gå upp på snön på vår gård var jag inte längre nödig. Då suckade matte högt! Idag snöar det - vi skulle ju åka till stugan - men det låter lite negativt just nu i huset, det är ju mysigt i stugan vilket väder det än är, men den här tiden på året, när man inte kan vara på isen, gården är full av snö, inte gå i skogen då blir det lite trist att vara där. Vi får väl se hur det blir. Nu ska jag och matte gå på en promenad och jag ska skita på grannens gård haha. /Yrsa


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards