Alla inlägg den 27 april 2010

Av Yrsa - 27 april 2010 21:17

Idag blir det inga bilder på mig - jag har tillbringat kvällen med husse och han tar inte så många kort. Matte var och besökte sina barn Jens och Ulrica på deras jobb och sen for hon och Ullis till Luleå. Matte hade lovat att vara modell på Ulricas utbildning, hon ska bli nagelterapeut. Men de hade lite tid över så de bestämde sig för att springa in på en skoaffär och kolla in vårens skor. Ullis tog ganska snabbt på sig en sko med dragkedja fram, sen hörde matte nåt väsande från Ullis. Hon hade dragit upp dragkedjan och då sprack den och hon fick inte ner den igen. Matte försökte, väldigt tyst att hjälpa henne. Matte ville skratta men kunde inte, hon var säker på att de skulle få gå därifrån med ett par trasiga skor som de dessutom skulle få betala eftersom Ullis hade trängt på sig dom. Men chefen på skoaffären kom och med gemensamma krafter fick hon av sig den. Fort som tusan gick matte och Ullis ut ur affären. Så man kan säga att de gick in, förstörde en sko och stack sen ut. Affären var snäll - de behövde varken betala eller ta med sig skon. Däremot väste matte åt Ullis att hon kunde ju låta bli att ha tjocksockarna på sig när hon ska prova vårskor. Haha - jag skrattade massor när jag hörde historien. Nu ska jag gå och leka med min nya leksak som matte nyss kom hem med./Yrsa


  

Chefen på skoaffären försöker ta loss Ullis som fastnat i en sko haha jag tycker det är jätteroligt.


  

Jesse på jobbet.


  

Ullis på jobbet

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards