Alla inlägg den 22 april 2010

Av Yrsa - 22 april 2010 20:20

Vi har just kommit in efter en tur på golfbanan - jag kan ju säga att det var synd att vi inte hade skidor - va mycket snö det är kvar. Jag hade mycket att smaska på, förutom upphittade golfbollar så har rådjuren och älgarna lämnat massor med lortar - härligt tycker jag - men får inte medhåll av matte och husse. Det var kul att få återvända till "gamla" trakter - det har varit så mycket snö (alltså ändå mer än nu) så vi har mest promenerat på isen eller vägarna de senaste månaderna. Lägger in bilder från vår kvällspromenad. /Yrsa

  

Nu börjar min och husses favoritsysselsättning, söka golfbollar (till mattes förtret) hon tycker vi är skit-tråkiga när vi springer omkring och söker golfbollar.


  

Japp jag är med husse, jag hoppar till och med ner i kalla vattendiken för att hitta golfbollar.


  

NU hittar jag en boll.


  

Jag kastar mig ner för att rulla mig på bollen.


  

Ganska fint på golfbanan med solnedgången.


  

Mitt älskade godisträd står kvar.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards