Alla inlägg den 12 april 2010

Av Yrsa - 12 april 2010 23:38

Klockan var faktiskt 22.30 innan matte masade sig ut med mig på promenad. Nu har vi ju en gård så jag får gå ut då och då i alla fall. Men kvällspromenaden blev jättesen, jag hade nästan gett upp. Ullis och Jens åt här och sen stannade Ullis kvar i flera timmar. Hon körde lite trix med mig men sen satt hon och matte och surrade mest hela tiden - inte ett enda kort tog matte på oss. Hmprf!! Men en sak var lite konstig ikväll - helt plötsligt hörde jag husses röst, men jag visste ju att han var borta - och då såg jag honom - i TV:n - undrar fortfarande vad han gjorde där, men jag såg att det var han och jag undrar fortfarande varför han inte vinkade till mig?????? Än har inte kommit hem heller - undrar om han fastnade i tvn - måste kolla en gång till. Igår kväll gjorde Jens äntligen det jag längtat efter ända sen han kom hem, han la sig i korgen med mig. Yippie va glad jag blev. Nu sovdags!/Yrsa


  

Det här är bland det bästa jag vet -  att ha Jesse i min korg - tror ni jag kan övertala honom att börja sova där med mig?


  

Men sen började han larva sig med mina öron, jag tycker vi ser lika larviga ut båda två jag - och jag har ändrat mig - han får sova i sin egen säng.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards