Alla inlägg den 29 april 2010

Av Yrsa - 29 april 2010 09:01

Igår var det husses födelsedag - inte ett bra foto lyckades matte ta på honom. Hon bara mixtrar på med sin nya mobil och ska ta kort istället för att använda en vanlig hederlig kamera och då blir det som det blir. Sen bar det iväg till veterinären, jag skulle ögonlysas och röntga höfter och armbågar. Jag tycker som vanligt att det är jättekul att åka till veterinären, men ögonlysningen tyckte jag inte om. Ni fattar väl, helt plötsligt blir det helt mörkt i rummet och veterinären lyste in i mina ögon. Men allt var bra. Sen skulle jag sova bestämdes det, jag hade svårt att somna men till slut gjorde jag det. Jag vet ju inte vad dom gjorde medan jag sov men jag har sett foton - ser ju inte så kul ut. När vi kom hem så kräktes jag lite, bajsade lite (ooops) och sen sov jag hela kvällen. Men jag vaknade minsann i natt och var pigg och hämtade mattes jogging-byxor och strumpor och drog omkring och tuggade lite på dem. Jag tror matte tyckte det var bra att jag gjorde det istället för att väcka dem mitt i natten??? Vad tror ni. Snart är det lång helg och då hoppas jag att det blir stugan. /Yrsa


  

Kul att vara hos veterinären tycker jag - här har jag just fått ögondroppar (inte så kul).


  

ZZZZZZZZZZZZZZZ


  

Jag sover gott, ser ni tanden som sticker ut haha. Ganska ok kudde i alla fall.


  

Jag visar upp min nya leksak.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards