Alla inlägg den 5 april 2010

Av Yrsa - 5 april 2010 15:42

Nu har vi återvänt hem efter 4 dagar i stuagn. Kanonväder vissa dagar och lite sämre andra. Men vi har åkt skidor alla dagar och sovit middag och grävt snögrottor. Jag gillar inte takras - huja vad rädd jag blev när det rasade från taken och det var inte lite det som rasade - vi ser inte ut genom fönstren längre för all snö. Några kavaljerer har jag haft på besök, men matte och husse har vaktat noga över mig eftersom jag löper så det blev inget av det. Nu ska vi plocka upp alla grejor vi har haft med oss till stugan. Snart vardag igen! /Yrsa


  

Fika paus på isen - strålande väder.


  

Trött efter isfärd och lite rädd för allt takras.


  

Husse försvann i snön - haha jag tror att han är för tung.


  

Kvistar finns det gott om på stugan.


  

Lite vila.


   Försöker lista ut hur jag öppnar fönstret - jag ville ut till husse.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards