Alla inlägg den 18 april 2010

Av Yrsa - 18 april 2010 17:08

Jag låter kanske lite negativ i mina rubriker nuförtiden, igår var det en skit-dag skrev jag och nu skit-natt. Men i natt var det så - på riktigt. Jag har varit ute ungefär varannan timme för jag har varit riktigt dålig i magen. Matte mumlade nån gång i natt "det är tur att vi inte bor i lägenhet". För jag blev utsläppt och sen la dom sig igen, och så släpptes jag in när jag skällde. Men jag tycker matte och husse ser lite urlakade ut idag. Jag är också rätt så knäckt. Det har varit lite flyttning som vanligt från mormor och morfars hus. Det värsta var att när vi hade packat bilen med grejor så rymdes inte jag, va???? jag provade hoppa in bland alla kartonger och grejor men det gick inte så bra. Husse fick promenera med mig hem istället. Så det kan gå. Men nu är det inte mycket kvar i huset, ett par släpvagnar bara! Undrar om jag får någon mat idag - hörde ryktas om att jag skulle få stå över till imorgon på grund av min dåliga mage. Då kanske jag måste ut och ta mig lite sopor istället. /Yrsa


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards