Alla inlägg den 13 april 2010

Av Yrsa - 13 april 2010 22:25

Vad det har tinat idag - man kanske inte kan tro det när man ser fotot jag lägger in idag. Men det känns som om det har tinat minst 0,5 meter under dagen. Det är svårt att gå ut på gården för jag sjunker igenom mest hela tiden och hur lätt är det att göra sin behov då? Jag ligger mest på rygg och bara filosoferar på gården. Mormor fortsätter att gå lunchpromenader med mig fast de har flyttat - det är jättekul och jättebra!! Idag blev jag hämtad med bil och sen gick jag och mormor från stan och hem igen. Det blev en rejäl promenad - tur jag har mormor och morfar! Mormor går mycket längre lunchpromenader med mig än vad matte och husse gör. Ikväll har det väl inte hänt så mycket. Matte har just kommit hem efter ett möte på stan, hon premiärcyklade dit och det hade tydligen gått bra. Undrar om jag får vara med och cykla nåt i år - det fick jag inte förra året - jag var för ung. Sen kan jag ju berätta att husse var INTE kvar i tv:n han kom hem jättesent igår ikväll - undrar fortfarande om det är i tv:n jag ska leta honom när han är borta?/Yrsa


  

Jo det har tinat massor på vår gård - det är säkert!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards