Alla inlägg den 16 april 2010

Av Yrsa - 16 april 2010 19:56

Va jag har haft mycket att göra idag. Matte kom hem, vi gick på promenad, jag var jätteskitig så det blev dusch - det tog en stund - matte hade regnbyxor och storstövlar på sig men blev ändå jätteblöt haha för jag sprang runt i duschrummet hela tiden. Sen låg jag på balkongen och spanade efter husses bil. Sen kom mattes bästa kompis hit - hon ska flyga hem till Stockholm imorgon, tror hon, men det tror inte jag, för flygen går inte. Matte har sagt att hon får gärna bo här hur länge hon vill men hon måste gå ut med mig, plocka hundbajs, ha middagen klar varje dag och sånt och då såg hon ut som om hon hellre ville åka hem (om än hon skulle gå). Nu ska jag gå och vara trevlig med vårt besök. /Yrsa


  

Jag solar lite på gården.


  

HIttade en pinne att rulla mig mot.


  

Nybadad med handduken på.


  

Spaning efter husse på balkongen. Mattan som jag står på har jag gjort lite ojämna kanter på - snyggt va??


  

Så här ser jag ut från utsidan av balkongen, matte höll på ramla ut när hon skulle ta kortet för vi är faktiskt minst 3 meter upp.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards