Alla inlägg under november 2014

Av Yrsa - 30 november 2014 20:40

Ingen snö ännu - trist - men det har åtminstone blivit lite kallare ute. Idag har vi varit ut till stugan för att kolla till den lite och göra lite adventsfint. Jag gillar stugan och hoppas snart på en helg då vi ska sova där. Matte och husse har "halv-lovat" mig att det blir snart. Ska vi hinna innan jul så måste det bli "jätte-snart". Lägger in lite bilder från dagen.


 

Wow, det ser ut som om husse går på vattnet. Nästa gång blir det långfärdsskridskor!


 

En liten adventsstjärna kom upp i stugan.


 

En promenad in till stan - jag och husse sitter och pratar :-)


 

Ingen snö men lite frostigt på marken i alla fall.

Av Yrsa - 3 november 2014 16:19

Usch vilka latmaskar vi är, vi orkar sällan skriva blogg. Här har det ju faktiskt hänt en del, jag har fyllt 6 år - GRATTIS till mig! Snön kom och försvann några gånger, hoppas bara inte det blir som förra vintern när aldrig skidorna kom fram! Ullis har varit hemma också och trodde hon skulle få se snö, men det hann regna bort den gången också. Annars går livet på som vanligt och eftersom vi är latmaskar på hösten så händer det väl inte alltför många grejor, men en sak är bra, nu har golfbanan stängt för vintern så helgen fick jag springa av mig ordentligt där, jag var inte så värst lydig när matte och husse ropade men jag kom till slut!

Ute på lördagspromenad med mormor och morfar!

Matte har bäddat ner oss i soffan, det gillar jag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards