Alla inlägg den 8 april 2010

Av Yrsa - 8 april 2010 14:05

Nehej - jag hade inte mått ett dugg illa när matte och husse kom hem igår. Jag mådde så bra trots ätandet av sopor. Matte tycker jag  har en "järn-mage". Efter promenaden igår - som var den första som luktade vår så fick jag duscha - för matte påstod att jag var svart under magen och benen. Det var faktiskt inte så dumt att duscha - rätt så skönt. Jag lyfte på benen hela tiden så att matte skulle komma åt att rengöra mig. Sen var det bus med Jens med min badhandduk. Jag lät inte Jens vara ifred ett dugg. När han lessnade och la sig i soffan så försökte jag lägga mig på honom - men det gick inte så bra. På kvällen fick jag för första gången hälsa på hos mormor och morfar i deras nya lägenhet. Jag tyckte den var jättefin, dessutom har de en balkong där fönstrena är så låga så jag kan stå och titta ut på gatan - jag ska fixa några foton så ni får se. Ha en bra kväll/Yrsa


  

Bus med Jens och min badhandduk.


  

Men Jens varför går du och lägger dig igen?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards