Alla inlägg under augusti 2013

Av Yrsa - 13 augusti 2013 11:39

Semestern är över - men sommaren är fortfarande kvar hos oss. Vi bor mest i stan nu och matte och husse har börjat jobba - men jag tycker det är rätt ok ändå. Matte och husse har spelat en hel del golf så jag har fått vara hos mormor och morfar flera gånger. Nu ska de vi söderut imorgon så mormor och morfar ska bo med mig :-). Lägger in lite bilder från senaste veckan.


 

Jag älskar att åka bil trots värmen :-)


 

Nybadad och nykammad - det är roligare att bada i havet tycker jag.


 

Härlig sommarkväll!


 

Jag försöker på alla sätt och vis komma ner till vattnet.


 

Jag trivs hos mormor och morfar men jag blir glad när matte och husse hämtar mig:

Av Yrsa - 4 augusti 2013 16:35

Helgen har varit skön - jag har badat och slappat. Husse och matte har jobbat lite ned gräsklippning och sånt det är sista helgen på ett tag som vi är här. Nu vankas middag - hoppas jag i alla fall.

Av Yrsa - 1 augusti 2013 21:57

Nu är vår semester över, vi har bott i vår stugan mest hela tiden förutom några nätter i stan när de tvåbenta har haft lite aktiviteter; golf, middagar, konserter och annat kul. Då har jag fått vara hos mormor och morfar och som vanligt har det varit jättebra. Moncho har fått en son som heter Axel och de har också härjat runt med mig i sommar. Det har varit jättekul. Vädret har varit.... si så där... men vi är nöjda, lite kallt största delen men helt ok för mig som är hund. Senaste veckan har det varit jättevarmt tycker jag - men som tur är har jag nära till havet i stugan så jag kan svalka mig. Lägger in bilder från sommaren. /Yrsa


 

De varmaste dagarna sökte jag mig till skuggan  (ovanligt för att vara mig).


 

Ibland var jag j-kligt uttråkad - framför allt tycker jag matte sover alldelens för mycket när hon är ledig :-)


 

Husse ser fundersam ut när ungdomarna ska ut och fiska.


 

Var ganska ofta blöt efter badet!


  

Äntligen kom dom; Moncho och Axel. Vi härjade runt i någon vecka (jag tror matte var rätt slut ibland).


 

Valpar är roliga - mitt i all lek så bara somnade Axel!


 

Ibland låg vi och snackade (jag försökte naturligtvis uppfostra honom lite).


 

Det är vackert i vår stuga!


 

Lite aktiviteter blev det  - godis-sök är jag skicklig på!


 

Så här såg matte ut efter första dagen på jobbet efter semestern. Jag tycker hon ser trött och suddig ut haha. Hur tusan ska hon orka fler dagar!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards