Alla inlägg den 23 april 2010

Av Yrsa - 23 april 2010 20:11

Matte tycker jag är ett matvrak - förutom mina "extra" matransoner i form av sopor och dylikt så äter jag så mycket jag kan, när som helst. Morötter av morfar och hårdbröd ibland. Matte säger att det är första gången hon har en hund som äter så mycket, men det är bra för om jag nån gång slutar äta, då vet hon att jag är sjuk. Fort äter jag också - det säger bara slurp så är allt slut, matte är fascinerad varje gång så idag tog hon kort på mig när jag åt. Kvällen har varit en vanlig fredagkväll, middag och prat, lite bus och nu försvinner matte och husse i soffan efter en arbetsvecka. Men i helgen vet jag att det blir full rulle, imorgon får vi middagsgäster som ska sova över här och de har två pojkar som jag tror jag kan få igång att busa. På söndag kommer äntligen Moncho hit - vi har inte setts på över en månad så jag lovar att möbler och mattor kommer att ryka. Bäst jag går och vilar mig en stund så jag orkar resten av helgen. /Yrsa


  

När maten serveras ser jag inget annat än matskålen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards