Alla inlägg den 7 april 2010

Av Yrsa - 7 april 2010 09:14

Husse tyckte inte jag var så där jättekul idag när vi var ut på vår morgonpromenad. Det är sophämtningsvecka för våra gröna tunnor. Skatorna har dragit ut grejor ur alla tunnor som de kan och de ligger spridda sopor lite här och var efter vår promenadväg, jag är ju inte bangen jag så jag käkade också det jag kom åt. Husse morrade.... jo han gjorde faktiskt det - jag släpper det mesta när de tvåbenta säger "loss" men goda sopor är det svårt att släppa frivilligt. Undrar om jag kommer att må lite illa idag???? Vi får väl se vad som väntar matte och husse när de kommer hem. Annars lugnade jag mig lite igår med att gå ut så ofta - nu gör jag tvärtom - jag vill aldrig gå ut. Matte undrar om mina hormoner "spruttar" omkring lite här och där just nu - för jag är mig inte riktigt lik. Men hon låter mig mest vara - "det får ta den tid det tar" säger hon. Ha en riktigt bra dag! Föresten stort GRATTIS till Mia som idag blir 23 år. Hipp hipp hurra./Yrsa

  

Mumsfillibabba

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards