Alla inlägg den 27 november 2009

Av Yrsa - 27 november 2009 23:15

Jaha, inte fick jag följa med idag heller - men jag fick vara med mormor och morfar. Avskedsmiddag för Lena (som åker hem imorgon till Tyskland) och Jens (som flyttar till Australien på tisdag). Men det är Ok jag har ju fått vara med dem en del här hemma. Men Jens...... oj vad jag kommer att sakna honom. Förra gången har åkte iväg var jag så liten och hade inte lärt känna honom så väl. Nu vet jag.... han är min älsklingshusse som ofta ligger med mig i min korg och på golvet. Jag hoppas att han inte är borta för länge det är så himla jobbigt när jag bara kan prata honom när han sitter i datorn - jag fattar ju ingenting då. Imorgon kanske vi åker till stugan en sväng det ska bli skönt. Jag håller tummarna för snö. (Observera att vi INTE klagade på vädret idag). /Yrsa


Jocke och Ullis också på middagen ikväll undrar om Moncho var ensam!!




J




Jens och hans pappa Janne!


 

Matte, Lena och husse!


    

Jens och Matte (jag tycker hela tiden att jag saknas på bilderna!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards