Alla inlägg den 18 november 2009

Av Yrsa - 18 november 2009 22:12

När vi gick vardagslydnadskursen bestämde vi med några stycken att vi skulle fortsätta träffas varje onsdag och bara umgås så att alla hundar skulle få social träning (som mattarna säger). Tre onsdagar har vi missat men ikväll så blev det av. Vi tog Moncho med familj med oss. Det var jättekul, Torsten var med, men hans kunde inte hålla snattran för att han såg mig, men det kan väl alla förstå det var ju jättelänge sen vi träffades då blir det så. Jag kunde inte heller hålla tyst, det var ju så himla roligt. Sen var det två hundar till från kursen. Vore det inte så mörkt ute så kanske det hade blivit några foton, men se det blev det inte. Matte klagar att jag svart och inte vit längre, jag är jättelerig - själv tycker jag det är ganska kul. Ska försöka få matte att lägga sig i leran nästa gång, lite lerinpackning skulle väl inte skada. Moncho skötte sig jättebra - jag längtar till han ska sova över hos oss på fredag. Undrar om vi både får ligga i sängen då? Nu ska jag gå och hjälpa matte och diska, kanske det trillar ner någon köttbulle från middagen. Lägger in en bild som bara är en vecka gammal, DÅ var det snö och fint och Yrsa-Pyrsa var vit och inte brun-svart-skitig./Yrsa


  

Här jagar jag Moncho på vår gård i flygande fläng.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards