Alla inlägg den 24 november 2009

Av Yrsa - 24 november 2009 20:48

Hej hopp, idag fyller Ulrica år. De andra har just kommit hem efter att ha firat henne men jag fick inte följa med för då hade jag och Moncho rivit lägenheten. Men jag skickade en fin present från mig i alla fall. Matte och husse tog en massa foton hos Ullis så att jag skulle få se på bild hur alla såg ut - men matte svär och lever rövare för det fanns bara ett enda foto i kameran och det var på tårtan. Hujedamej hur hon låter. Nåt är fel på kameran...... Idag när jag och mormor som vanligt var ute och gick på lunchen så blev det en jättelång promenad. Mormor och jag träffade en gammal tant som hade gått vilse, så vi fick visa henne var hon skulle gå för vi är snälla vi. Tanten sa "benen är det inget fel på det är värre med huvudet". Som tur var träffade hon oss som kunde visa henne hem. Ha en skön kväll!/Yrsa


  

Hipp hipp hurra för Ulricas idag!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards