Alla inlägg den 3 november 2009

Av Yrsa - 3 november 2009 22:20

Jag är jättedålig på att sätta rubriker på mina bloggar. Det blir oftast måndag, tisdag och så vidare. Lite mer spirituell önskar jag att jag vore ibland. Idag är jag inte heller speciellt spirituell i mitt bloggande. Kanske för att det inte hänt så mycket idag. Mormor tog ut mig som vanligt på lunchen. Matte kom hem - vi var ute en promenad. Ingen snö ute, mörkt och trist och varmt! Låter som en klagovisa idag va? Matte åkte iväg på ett möte och husse har mest suttit framför datorn och tvn. Suck - idag är en trälig dag. Undrar om man kan dansa snödans som man kan dansa regndans. Jag tror jag ska försöka imorgon! Sen är det konstiga saker här. Mormor går ut med mig på lunchen både för att hon tycker att jag är så underbar att träffa och att matte ska få lite lugnare dagar. Men hör och häpna vad jag får höra idag. Igår och idag har matte åkt till Ulrica och gått ut med Moncho på lunchen! Men vad är det här tänkte jag - bakvända världen. Men sen fick jag höra att Ulrica är sjuk och har feber så då hjälper matte henne. "Det är sånt mammor är till för" säger hon. Himla bra mamma och matte vi har!! Eftersom inte ens kameran har varit framme idag så lägger jag in ett foto från helgen för att visa hur duktig jag är på att hjälpa husse i skogsarbetet på stugan. Hej hopp nu ska jag sova! /Yrsa

  

Skogsarbetarna i familjen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards