Alla inlägg den 10 november 2009

Av Yrsa - 10 november 2009 10:10

I helgen har alla varit här (nästan alla) av familjens medlemmar. Alla barnen utom Björne och matte var ju i Stockholm. Men det var kul att få träffa alla. Björne kommer till helgen så då får jag träffa honom också. Jag fick följa med husse och hämta matte på flygplatsen i går - det var jättekul. Jag tyckte faktiskt att matte fick en liten tår i ögat när hon fick syn på mig - att jag är så populär - men jag såg att hon försökte att inte visa det. Men jag såg det minsann. Jag hoppas det var glädjetårar???!!! Så nu är allt nästan som vanligt igen. Matte har gjort ett smärre ingrepp, operation när hon var i Stockholm (det var planerat) så hon kan inte springa omkring och inte gå ut med mig men det blir väl bättre. Dessutom sov hon inget inatt för hon hade lite ont, så vi var uppe i natt och åt lite och läste lite. Nu ska vi nog gå och sova en stund. Matte är hemma från jobbet tills hon blir piggare så jag har sällskap hela dagen. Husse tar ju inte så mycket foton så jag lägger in foton från mattes Stockholmsresa i stället. /Yrsa


  

Matte och Moster Monica i Stockholm


  

De träffade även Moster Monicas allra bästa vän från förr Linnéa. Hon skulle jag vilja träffa också.


  

Matte ser inte speciellt glad ut!!! Men fin mössa har hon!


  

Så här ser det ut hos oss nu - snön kom i helgen. Kul!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards