Alla inlägg den 5 november 2009

Av Yrsa - 5 november 2009 21:59

Idag har det rört på sig lite i familjen! Först när matte kom hem åkte vi och hämtade husses son Johan som ska vara hos oss i helgen. Jag har inte träffat honom på jättelänge så jag slog nästan knut på mig själv när han kom. Sen gick Lena (vår tyska gäst), matte och jag på en lång promenad. Jag kan säga att jag har blivit riktigt duktig på att förstå engelska för det är det språket de pratar hela tiden och det bästa är att Yrsa heter Yrsa även på engelska. Vi gick en sväng förbi mormor och morfar så att Lena fick träffa dem också. Efter detta var jag ganska trött så jag har sovit mest hela kvällen. Matte var förbi Moncho på lunchen idag och han fick en liten present (hmm - jag vill låna den nån gång). En typ aktiveringsleksak! Han var visst duktig på att fatta vad och hur man skulle göra. Liiiite snö har det kommit idag - men det är fortfarande så lite så det syns nästan inte. Provar nog snödansen imorgon. Ha en skön kväll! /Yrsa

  

På promenad med Lena och matte!


  

Moncho undrar vad han ska göra med den här brädan....


  

...det gick rätt så fort när han fattade att det fanns godis under varje träbit! Bra jobbat Moncho!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards