Alla inlägg den 1 november 2009

Av Yrsa - 1 november 2009 15:03

....lägga in en bild. Middag på stugan. Mysigt va?


  

Av Yrsa - 1 november 2009 13:48

Då var vi hemma från stugan. Jag har badat. Sprungit i skogen och sökt grejor. Sovit. Det har varit en underbar helg. Matte och husse är så mycket med mig hela tiden vi är i stugan, sen får jag vara lös hela tiden - jag tycker vi flyttar dit för gott. I eftermiddag får vi en inneboende i 1 månad. Hon heter Lena och är från Tyskland och ska gå skola här i en månad. Hennes pappa var här för 30 år sen med sin klass och sen dess har matte och han känt varandra. Han kommer också med hit några dagar - wow matte har inte träffat honom på 20 år. Det ska bli jättespännande. Det blir nog lite bilder så småningom. /Yrsa


  

Lite höstlikt är det. Bryggan har stuckit i väg med vattnet så det är bara en liten del kvar. Istället har vi fått delar av grannens brygga - haha så det kan gå!


  

Kom då nån gång!


  

Matte har gömt något i skogen och jag ska söka. Yippie vilken fart jag har!


  

Lyckan är fullkomlig jag hittade den (mattes handske).


  

Jag gick lös med matte på vägen och duktig var jag!


  

Kan vi inte flytta hit til stugan och vara här hela tiden.


  

En fågel hade kört in i vår ruta - någon som vet vad det är för sort?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards