Alla inlägg den 19 november 2009

Av Yrsa - 19 november 2009 19:12

Matte brukar ju säga att jag är morgonpigg. Till viss del stämmer det. Men bara jag har fått mat så somnar jag gärna om igen. Så när matte är på väg till jobbet så orkar jag inte ens titta på henne då sover jag igen. Jag har föreslagit att de ska ge mig mer mat så kanske jag sover längre men det går dom inte på. Idag har jag varit en sväng hos mormor och morfar och där var Ulrica och Moncho också. Vi busade mycket. Sen skulle mormor och Ulrica gå ut med oss - det gick inge bra - vi slet och drog och ville bara busa. Jag är fortfarande trött efter vår promenad. Som vanligt är det dåligt med fotograferande. Jag lägger in några bilder tagna i morse så ni fattar hur trist och mörkt det är. Ikväll kommer husse hem. Jag längtar (och det gör matte också). Snart är det helg och då kanske vi kan vara ute i dagsljuset????? Sol på söndag har jag hört någon säga. /Yrsa


  

Så här såg det ut i morse. Trist va?


  

Matte tog en bild på krukorna vid vägen - hon gjorde det mest för att visa att

husse har kört sönder dem förra veckan - med släpvagnen - ser ni att hörnet är

borta på den lilla krukan.


  

Gääääsp - ska hon inte snart gå till jobbet så jag får somna om.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards