Alla inlägg den 26 november 2009

Av Yrsa - 26 november 2009 08:35

Matte och jag har bestämt oss för att sluta klaga på vädret. Det är ju faktiskt ingen idé - det är det väder det är och vi kan inte påverka det  på något annat sätt än att ta på oss (matte) rätt kläder och ändå vara ute och njuta. Lite svårt är det men vi ska försöka. Ett sista klagomål bara innan vi slutar. Igår kväll när husse var ute med mig (matte var på middag i stan lyckosten) så tog jag och rullade mig på marken - det är ju inte mitt fel att det inte är någon snö. Jag har numera en konstig svart rand över kroppen - lägger in bilder på hur jag ser ut. Inte är det väl så farligt. Matte undrar vad det är - för inte är det lera för då hade det försvunnit vid det här laget. Kanske lite olja??? Vad vet jag - det luktade bara så gott så jag var tvungen att rulla mig i det. Nu ska vi aldrig mer klaga på vädret. Hej hopp ha en bra dag! /Yrsa


Närbild på mitt nya utseende - jag kallas numera för "randen".

    

Snygg svart rand va?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards