Alla inlägg den 12 november 2009

Av Yrsa - 12 november 2009 16:08

Ännu en dag med matte delvis i sängen. Inte tordes hon gå någon promenad med mig heller!! Nu hoppas jag att hon mår bättre snart. Tur jag har husse. Förväntar mig en lång härlig promenad med honom ikväll!!!! Hoppas du läser det här husse. Men igår kväll.... hörde jag Ulrica komma. Wow tänkte jag först, Moncho-Boncho, här ska busas. Men.... Moncho var inte med. Med då insåg jag att jag fick ha Ullis helt för mig själv, jag satt på henne, pussade henne, bet i hennes handskar. Hon tycker om mig så mycket men det är sällan jag får ha henne för mig själv utan Moncho! Kul var det i alla fall då gjorde det inte så mycket att matte var stillsam. Som sagt, det har inte hänt så mycket idag så det blir inte mycket skrivande. Förhoppningsvis blir det mer imorgon eller åtminstone i helgen! Ha det bra! /Yrsa

 

Jag satt en stund på Ulrica - först såg jag till att hon la sig på golvet.




  

Vilket busliv!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards