Alla inlägg den 21 november 2009

Av Yrsa - 21 november 2009 09:39

Vilken fredagkväll. Vi skötte Moncho och han skulle sova här för första gången. Vi busade och busade och det tog aldrig slut. Till slut började matte och husse säga till oss, för om jag la mig steg Moncho upp och om Moncho la sig så steg jag upp - så höll vi på hela kvällen. Men sen var vi tvungna att lugna oss lite!! Moncho och matte sov i gästrummet, Moncho somnade runt mattes hals som en halsduk.... det såg jättekonstigt ut. Antar att matte tyckte det var varmt i natt. Själv fick jag som vanligt sova på det kalla golvet, inte runt någon varm matte-hals inte.. ibland är livet orättvis. Men Moncho är ju så liten så jag kan väl tycka det är ok i alla fall. Imorse steg vi inte upp förrän kl 8, då var det full rulle igen... tycker matte börjar se lite trött ut????? Nu ska jag gå och jaga upp Moncho igen för jag tror att han har somnat. /Yrsa


  

"Hej älsklings-Yrsa nu är jag här igen.... kul va???"


  

"Nu drar vi järnet så mattorna flyger tycker jag...."


  

"Måste vi lugna ner oss.... suck"


    

Vi blundar både två några micro-sekunder


  

Lite lugnare Moncho på morgonkvisten.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards