Alla inlägg den 11 november 2009

Av Yrsa - 11 november 2009 19:02

Jag är lycklig - det har snöat lite mer i natt. Jag kan vara ute hur länge som helst i snön. Matte har varit hemma idag också så då kan jag vara ute när jag vill. Vi tog oss en försiktig promenad. Matte kan inte gå så fort så det blev en stillsam (ganska tråkig) promenad men jag får väl ha överseende med det när matte inte är riktigt pigg. Matte kom på mig i morse - jag stod i mörkret och skulle sno lite kul grejor från deras hylla i sovrummet. Plötsligt blixtrade det till - matte hade naturligtvis fått syn på mig och tog ett kort. Jag ser nog lite skyldig ut på kortet. Nu ska jag och matte ut och åka bil en sväng. Undrar om hon kör bil lika sakta som hon går? Lägger in lite snö-bilder.  Kram /Yrsa


  

Va härligt med snö!


  

Jag tog ut min älsklingsapa så han skulle få känna på snön.


  

Men apan frös lite så jag la mig på honom så han skulle bli varm.


  

Här kommer matte på mig när jag ska sno grejor från hyllan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards