Alla inlägg den 23 november 2009

Av Yrsa - 23 november 2009 22:43

Jag hörde hur husse sa imorse att nu kan vi nog ta bort kompostnäten till vardagsrummet för nu har Yrsa slutat bita på saker (typ soffor). Sen såg jag att matte stod och tvekade om hon skulle låta det vara öppet eller inte i morse. Men hon drog för de där sabla kompostgallren. Skyll dig själv tänkte jag och tog några tuggor från en matta i stället..... men det var nog dumt för nu får kompostgallren vara kvar en stund till har jag hört. Matte och husse har varit och vaccinerat sig idag så de (matte i alla fall) har ont i armen. Jag ska också vaccinera mig i veckan, 1-års vaccination, hoppas att jag inte får ont i alla fall. Imorgon är det Ullis födelsedag men jag ska visst inte få följa, matte säger att det blir mycket folk och de kan inte ha Moncho och mig jagande runt i en lägenhet med en massa människor. Hmmm det går visst inte så bra för mig nu förtiden. Det är ju faktiskt Moncho som springer och jag måste ju försöka jaga ifatt honom och lugna ner honom och då flyger det lite mattor och grejor då och då. Nu ska jag gå och ta hand om matte och hennes arm. /Yrsa


  

Då fick det bli en liten bit av mattan istället.


  

Jag och min apa sover middag.


  

Husse och Lena läser svenska tidningar (det är för att Lena ska lära sig svenska).

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards