Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Yrsa - 28 februari 2010 12:57

Jadå jag väckte matte och husse tidigt lördagmorgon - vid 6-snåret så där. Jag ville ju iväg till stugan. Men de klev bara upp släppte ut mig och gav mig lite mat sen somnade de om igen. Men vid 12-tiden for vi till stugan. Det blev ingen skidåkning på isen för det snöade och fanns inga skoterspår att åka i eller för min del att springa i. Men vi gick i skogen i stället och det var också kul. Lite snöskottning (husse är less på det nu), god mat, eld som sprakade och vi hade det jätteskönt. Imorse fortsatte det snöa så det blev en skogspromenad idag också. Sen bar det iväg hem. En jättestor snökarm fick husse skotta bort hemma. Nu vill vi ha vår. Jag väckte faktiskt matte vid 6-tiden i morse också - hon var så snäll och gick upp och släppte ut mig, hon tänkte nog att jag var nödig. Sen såg hon lite irriterad ut när jag bara la mig ute och gnagde på en pinne så jag var snäll och gick och kissade så hon inte skulle känna att det var onödigt att hon var tvungen stiga upp. Om dom gick och la sig i tid på kvällarna (som jag gör) så skulle de vara pigga vid 6-tiden på morgonen. /Yrsa


  

När vi kom till stugan började jag med att försöka hitta igen vår grillplats.


  

Japp jag hittade den - men det var svårt. På bilden står jag uppe på den.


  

Kom nu - jag vill gå på promenad i skogen.


  

Pinnar är bland det bästa jag vet och det finns många av dom i skogen.


  

Ganska mycket snö va, vår fina gran är övertäckt, bara lite "spret" här och där.


  

Husse och jag myser på kvällskvisten. I stugan får jag vara i soffan!!!


  

Yippie, jag hann först och lägga mig på mattes kudde.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards