Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Yrsa - 16 februari 2010 18:05

I eftermiddag när jag och matte var på väg ut på isen så började hon sjunga en signaturmelodi till en program som hennes barn såg på när de var små - vilse i pannkakan heter den. Jo vi var verkligen nästan vilse - i dimman. Det kröp in dimma över isen så vi såg till slut inte var vi gick. Men matte gick och sjöng och jag följde skoterspår så vi hoppades på att komma fram till slut och det gjorde vi. Men eftersom det var sån dimma så blev det inga foton - det hade bara blivit vitt om vi hade försökt. Matte lyckades i alla fall ta några fina foton på istappar tidigare idag så de får bli de fotona så länge. Ikväll är det OS igen! Är ni förvånade? Inte jag i alla fall. Har insett att curling är ganska kul - det brukar jag ligga och titta på. /Yrsa


  

STORA istappar


  

och vackra - solen lyser lite på dem.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards