Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Yrsa - 7 februari 2010 17:13

Jag höll på att bli ganska less innan matte och husse fick på sig utekläderna i morse. Jag väntade och väntade men det tog tid. Sen gick vi till mormor och morfar vi skulle skotta av deras garagetak. Jag och morfar var ut då och då och kikade så att de inte skulle ramla ner från taket. En liten ispromenad blev det sedan -lika härligt som igår. Mormor följde också med på promenaden. Annars har det varit en vanlig skön söndag med vackert väder - nästan så att solen värmer lite grann. Nu är det matdags för mig - jag måste nog gå och säga till de tvåbenta. /Yrsa


  

Jag fick ligga och vänta länge innan vi tog oss ut idag. Uttråkad blev jag.


  

Husse uppe på garagetaket.


  

Det är ganska mycket snö däruppe.


  

Jag och morfar övervakade lite nerifrån.


  

Jag var tvungen att gå lite närmare och se så de inte trillade ner.


  

Mormor kollade också -  hon ser bekymrad ut och kliar sig i huvudet.


  

Nu är det klart - husse blev varm och har tagit av sig jackan.


  

Jag och husse kämpade oss upp för ett stor snöhög.


  

Det gick snabbt nerför.


  

Jag kämpar vidare i alla snö.


  

Uff, jag blev ganska trött hade svårt att orka tillbaka.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards