Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Yrsa - 26 februari 2010 19:40

Äntligen fredag - vi hade tänkt åka till stugan men det har varit så kallt i så många dagar så att komma dit en fredagkväll i mörkret och iskall stuga kändes inte så kul - vi får se hur det blir i morgon. Det är lite varmare i dag, det har bara varit ca -17 grader och det räcker - men nyss när vi var ute så började det snöa. Jag håller fortfarande tummarna för en fin helg. Snön gillar jag massor och mig gör det ingenting att det fortfarande kommer. Promenaden är gjord för kvällen, maten uppäten, nu blir det nog slappa resten av kvällen. Lite OS blir det nog ikväll också (som alla andra kvällar). Men imorgon har jag bestämt att väcka matte och husse tidigt så vi hinner njuta av helgen - jag tror inte de blir så glada men så är det med en morgonpigg hund. Ha en skön helg./Yrsa


  

Snö är det bästa jag vet!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards