Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Yrsa - 17 februari 2010 20:35

Mormor och morfar har sålt sitt hus (som är ganska nära oss). De ska flytta in till stan till en lägenhet - skönt för dem att slippa ta hand om ett hus och istället bara njuta av livet. Men jag då???? Vem ska då gå lunch-promenader med mig? Hoppas jag kan vara i deras lägenhet någon gång - jag är ju en väldigt tyst och snäll hund så det tror jag. I alla fall gick jag och matte dit idag för vi skulle hjälpa dem att fota lite grejor som de ska sälja. Efter en stund blev jag lite uttråkad (jag har lätt för att bli det) så jag hittade på en del. Se på fotona vad jag gjorde. Det var inget bus, bara lite tidsfördriv. OS i kväll - tror jag sover istället - om det inte är några roliga klot/stenar som far omkring på rutan. /Yrsa


  

Jag börjar få tråkigt och här har jag bestämt mig för vad jag ska göra.


  

Kände ju på lukten att här var det nåt intressant.


  

Japp - hittade nåt kul.


  

Mums det är gott och kul att dissikera en pappersrulle.


  

Vi smögtog ett foto på morfar - vi smög upp vid trappan - han hann inte sätta upp handen för ansiktet den här gången.


  

Mormor och morfar hade gett varandra fina rosor på alla hjärtans dag. Fint tycker jag.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards