Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Yrsa - 18 februari 2010 17:50

Matte säger att ingen är kontaktbar i det här huset. Jag är helt slut för Moncho och Ullis har varit här hela dagen. Hon blev arg på oss ibland???? Konstigt. Så nu är jag så slut så jag är inte kontaktbar, det är inte husse heller säger matte, när det är OS på tv - men då brukar hon prata med mig istället. Men ikväll går inte det heller. Stackars matte. Vi har föresten en kamrat som bor rätt så nära oss som gärna skulle gå ut med mig på luncherna. Hon har sagt det sen jag var liten men matte tycker att jag ska lära mig lite hyfs först. Inte är det väl så farligt tycker jag. Dessutom vet jag att vår kamrat har hållt på mycket med hästar och jag drar väl inte värre än en häst - det kan jag aldrig tro. Faktiskt så går allt riktigt bra nuförtiden. Nu ska jag sova vidare. ZZZZZZZZZZZZZZ/Yrsa


  

Ej kontaktbar......


  

ZZZZZZZZZZZZZZ

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards