Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Yrsa - 23 februari 2010 20:30

Ingen vår i sikte. -24 grader i morse - men det snöar inte. Man blir lite frostig när man är ute. Idag har det inte hänt så mycket. Husse har stått för kvällspromenaden för matte jobbade längre idag. De har lovat (eller kanske hotat med) snö till helgen - ganska mycket till och med. Jag tror kanske är husse är lite glad för det för han och matte är med i en stegtävling och där räknas även skotta snö - och i det här huset är det mest husse som gör det. Matte ska börja plugga till hundakupunktör till hösten. Ni vet en sån där som sticker nålar i hundar - det låter lite hemskt va - men det hjälper hundarna att ha mindre ont ibland. Jag tycker det känns bra att vi så småningom kommer att ha en akupunktör i huset - kanske kan hon sticka nålar i husse också? Igår fick vi en silvermedalj igen - det var rätt så spännande - men nu verkar det som om många blir sjuka därborta i Canada så då blir det kanske lugnare framför tvn. Ha en skön kväll. /Yrsa


  

Måste skaka av mig lite snö för jag blir så kall när jag är ute i -24 grader.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards