Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Yrsa - 10 februari 2010 20:25

Jag vet inte om jag ska säga att matte är lat eller inte - hon har i alla fall köpt en cross-trainer idag. Hon tycker det är för kallt att springa utomhus, hon tycker det är besvärligt att köra till gymmet (lathet) men hon vill ju träna så hon kanske inte är så lat. Men inte fattade hon hur hon skulle sätta ihop den så jag fick ju hjälpa henne hela tiden - ni kan se på bilderna nedan hur jag fick slita och jobba. Annars en bra dag, promenader och träning i lagoma doser - lite kallt igen med -16 grader men solen sken så det var helt ok. Nu är dessutom ljust ute när matte kommer från jobbet så vi hinner med en promenad i solen. Ha en bra kväll. /Yrsa


  

Men matte se inte så förtvivlad ut - jag ska hjälpa dig.


  

Nu tar vi en sak i taget.


  

Jag ger dig rätt skruvar och muttrar så fixar vi nog det här.


  

Klart - bra va - tur att matte har mig!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards