Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Yrsa - 15 februari 2010 21:22

Nu har det hänt igen. Matte såg 3 rådjur på vår promenad idag - men jag såg inga alls. Det gjorde jag inte förra gången heller. Inte husse eller någon annan heller. Husse påstår att andra gången hon såg dem att det var 2 barn med reflexer (matte påstår att de har något vitt i baken). Men idag händer det då igen. Just när vi var på väg in i skogen så ser hon bakarna på dem igen. Men inte jag och inga dofter heller. Men hon påstår att vindarna ligger fel varje gång. Nu har jag sagt att vi vill ha bildbevis om vi ska tro henne. Annars har det varit en härlig dag med mycket sol, långpromenad på isen - som idag var folktom motför igår. Kalla-guld är ju inte så dumt det heller - här levde dom om så mycket så jag var tvungen att kolla vad det var på gång - dessutom skrek (framför allt husse) så hiseligt. Nu är det dags för herrarnas skidåkning - undrar om det blir lika mycket liv i luckan nu. /Yrsa


  

Här ligger jag ute på vår gård i morse - nu är det ganska ljust på morgonen.


  

Försöker kika efter rådjuren som matte påstår att hon sett - men de är inte uppe i träden säger matte åt mig.


  

Är dom här då undrar jag?


  

Äsch jag ser inga  jag äter lite på trädet istället.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards