Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Yrsa - 11 februari 2010 20:58

Hon gjorde det, alltså matte tränade igår på sin nya crosstrainer. Jag tycker det verkar som om hon har rätt så dålig kondis. Inte fick jag fota henne heller - som tur var (för henne) så var batterierna slut i kameran. Idag har jag och matte varit på turné med bilen. Jag älskar att åka bil, först handlade vi, sen åkte vi in till en bilverkstad. Mattes bil är lite "kajko" just nu så hon ska lämna in den imorgon. Hon säger att ratten är sned och då kan man bara köra åt vänster???? Jag tycker hon verkar konstig. Men om hon bara kan köra åt vänster hur tusan tar vi oss hem då alla gånger? En liten tur blev det till "Hundvis" där jag brukar gå hundkurser - matte köpte en ny klicker och en ny hundgodisväska. Yippie säger jag. Det går riktigt bra nu på våra promenader - nu är det roligt igen. Vi har nyss varit ute både jag och matte och husse. Men huga så kallt det kändes - vi var alldelens isiga när vi kom hem. Nu ska vi bara invänta fredagen - det ska bli skönt med helg igen. /Yrsa


  

Va fint vi går jag och matte? Det artar sig. Solen lyser dessutom när vi går på eftermiddagarna.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards