Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Yrsa - 13 februari 2010 13:34

Härlig dag -2 grader och sol. Vi begav oss ner på isen nedanför där vi bor. Det var mycket folk, många hundar och bra träningstillfälle som matte sa. Det gick rätt så bra. När vi var på väg hem så blev lyckan fullkomlig, Torsten kom springande - jag har inte träffat honom på jättelänge och vi busade och sprang som tokar. Sen gick vi hem till oss och de tvåbenta drack kaffe och vi fortsatte busandet. Torsten har en päls som det fastnar isklumpar i och när vi busade så flög det isklumpar på dom som satt och drack kaffe haha. Nu är jag så trött så jag måste sova, undrar om jag har dålig kondis (som matte har).


  

På väg ner på isen - här är vi utanför vårt hus.


  

Wow visst är de vackert! Där bakom skogen bor vi.


  

Jag hittade ett hål med vatten som jag bara var tvungen att rulla mig i.


  

Yippie Torsten dök upp från ingenstans.


  

Vi fortsatte busandet inomhus så mattorna åkte omkring.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards