Alla inlägg den 30 september 2010

Av Yrsa - 30 september 2010 20:00

Jag förstod att det var något lurt idag. På eftermiddagen kom Marie - hon är jätteduktig med hundar - hon skulle hjälpa matte och mig att göra mig av med mina dumheter när vi möter hundar. En hund mötte vi på vår långa promenad, men det gick alldelens utmärkt. Marie är duktig hon - hon får matte att förstå vad hon kanske borde göra för att jag ska uppföra mig lite bättre. Så nu blev det en blogg ikväll också - för nu har jag en riktigt glad matte! Sen fick jag träffa en av Maries hundar, Ixa, det var jätteroligt. Matte fick träffa båda vovvarna - även Maddox. Jag ska säga till matte att jag vill göra om det här. Eller en annan idé är kanske att inte alls uppföra mig för då kommer kanske Marie tillbaka igen :-)./Yrsa


  

Marie och Maddox - grann hund!


  

Ixa ville in till mig - tror väl jag det :-)


  

Men kom igen nu matte - jag kan väl få gå in?


  

Det blev lite bus och spring - därav kvaliteten på bilderna.


  

Ibland stod vi mer stilla!


  

Jag fick pussar av matte ikväll igen - igår blev det ingen puss alls!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards