Alla inlägg den 9 september 2010

Av Yrsa - 9 september 2010 20:43

Vilken  härlig dag och kväll vi har haft. Vi kunde äta middag ute på altan och sen for vi till vår älskade stuga. Vi skulle visa vår utbytesstudent Gianmarco den. Jag hann som vanligt med och jaga lite fiskar och ta mig ett dopp - men de tvåbenta stod på stranden och tyckte det var för kallt. Vilka fegisar. Matte har äntligen tagit fram sin riktiga kamera så nu blir det bättre bilder. Håll till godo:


  

Väntar på husse - ser ni min längtan i ögonen. Matte säger att jag ser ut sån när jag tigger också :).


  

Vi har fortfarande en hel del blommor som blommar - men det är på sluttampen.


  

Ni måste ju få se en bild på vår utbytesstuden, Gianmarco också - han ser glad ut över att vara hemma hos oss. Jag tror att han är mest glad att få vara med mig.


  

Jag snorar lite i vattnet på stugan.


  

Jag tror jag ser fisken - det bubblar som tusan i min nos.


  

Försöker fånga den - dyker med hela huvudet - men som vanligt fick jag inget napp.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards