Alla inlägg den 19 september 2010

Av Yrsa - 19 september 2010 09:36

Jag fick en apa av Johan när han kom - en STOR apa. Jag släppte den inte på ett par timmar men jag åt upp ögonen (de var gjorda av tyg) - sen såg matte att det började komma ut vadd ur huvudet på den så då tog hon av mig den. Hon lovade att sy ihop den och ska jag få den sen - jag har ett antal mjukisdjur som ligger på en hylla för lagning så det kommer nog att ta ett tag. Jag kan ju inte rå för att jag har vassa tänder :(. Igår morse steg vi upp till spöregn. På med regnkläderna och iväg. Matte och husse och några fler skulle spela lite golf. Men fy tusan vad det regnade. Jag var less och matte var less och efter att ha spelat 9 hål gick vi hem och de andra fortsatte. Nu har matte "vintrat" sina golfklubbor. Nu blir det inge mer i år säger hon. Just som jag har lärt mig sköta mig på golfbanan. Igår kväll blev det middag hos faster och farbror - jag fick ligga ute på altan och det var rätt så skönt - då och då kom faktiskt nån ut och pratade med mig. Idag ska jag få gå en lång promenad för matte har förklarat för mig att det är valdag och jag ska få följa med och rösta. /Yrsa


  

En bild från golftävlingen.


  

Jag är noga med att kolla in alla bollar, det kan ju komma någon åt mitt håll.


  

Va glad jag blev när jag fick den stora apan - det är inte varje dag jag får en present.


  

Visst är den ganska stor?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards