Alla inlägg den 12 september 2010

Av Yrsa - 12 september 2010 15:32

Igår var ju matte och husse borta på middag och jag var hemma med Gianmarco. Jag gjorde bara lite bus. Husse hade köpt lite nya kläder som han lagt på sängen och de drog jag ut på gräsmattan :) - jag tyckte det var kul men inte husse :(. Vi har just kommit in efter en skön höstpromenad. Vi klarade oss precis in innan det började regna. Nu ska jag vila för Moncho kommer hit på middag :) - Yrsa


  

Matte har fått en jättefin bukett blommor av husse - gissa om hon blev glad!


  

Lite pinnar hinns alltid med på promenaden.


  

Måste till och med lägga mig ibland för att kunna tugga ordentligt.


  

Jag går jättefint bredvid matte - men hon håller ju en godis i handen.


  

Hittade en snygging i vattnet...

  

...men hon försvann?


  

Husse ligger på gräset och fotograferar - måste genast springa dit.


  

Matte höll i mig så jag inte skulle springa på husse.


  

Vackra Yrsa - det är jag det!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards