Alla inlägg den 23 september 2010

Av Yrsa - 23 september 2010 21:56

Ikväll har det varit mycket bus med husse. Jag ville aldrig sluta. Sen såg jag på vädret, alltså det kan faktiskt komma snö här imorgon. Va kul!!! Matte tycker också det är kul, hellre snö och kallt än det här blasket säger hon. Nu har matte tagit foton igen men sin mobiltelefon. Jag har ju sagt åt henne att det blir skit-dåliga bilder, men allt ska gå så fort för henne så kommer hon på att hon ska fota så blir det med det som ligger närmast. Jag tror jag ska hänga fast kameran runt halsen på henne jämt. Helg igen imorgon kväll, härligt. Vi ska nog till stugan någon gång under helgen, för det är dags att hösta eller kanske det heter vintra där. Ta upp slangen ur vattnet och sånt, jag ser fram emot det då får jag bada med husse. /Yrsa


  

Men hallå varför gömmer du huvudet när vi busar...


  

... men jag fick upp husse till slut.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards