Alla inlägg den 20 september 2010

Av Yrsa - 20 september 2010 19:16

Vi röstade igår - fast jag fick stå utanför och jaga getingar! Matte var mest arg när hon följde valvakan - jag fattade inte så mycket. Idag har jag varit på skogspromenad med matte och Johan - som vanligt vill jag ju bära pinnar, men matte tycker jag väljer FÖR stora pinnar, aldrig får jag göra som jag vill. Hon kastar andra pinnar till mig som hon tycker jag ska bära men va tusan de är ju jättesmå - ingen utmaning alls, de är ju som tandpetare.


Matte har köpt nya benvärmare - skitläckra tyckte jag - och roliga - men inte fick jag hålla på att leka med dom heller. Men jag kanske tar dem när hon inte ser det. Inatt har jag snott hennes tuschpennor - eller överstrykningspennor och ritade lite grann så nu har hon gömt dem för mig :-(.


Imorgon kanske jag får göra som jag vill - åtminstone ska jag göra ett försök. /Yrsa


  

Den här pinnen är väl inte stor?


  

Mattes nya benvärmare - roliga tofsar som jag INTE får leka med (men jag jagar henne då och då och försöker :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards