Alla inlägg den 14 september 2010

Av Yrsa - 14 september 2010 19:36

Idag var det dags igen för jogging. Det var lääänge sen sist. Jag såg på matte att hon hade tänkt nåt när hon kom hem - men det såg ut som om hon övervägde starkt det hon tänkte. Men helt plötsligt var ombytt - japp vi skulle springa. Det här går ju aldrig tänkte jag, hon har ju inte rört på sig mycket i sommar. Men det gick bra, det gick t o m rätt så snabbt. Men matte såg lycklig ut när jag stannade för att göra mina behov - jag tror hon var rätt så trött då. Jag var då utan tvekan snabbare än vad hon var. Vi får väl se om hon kan gå imorgon. Men det måste ändå vara bra för mattar det där med att jogga, hon var så upp i varv när vi kom hem så hon tog och putsade en massa fönster också. Sicken toka! /Yrsa


VEM tycker ni ser tröttast ut?


  

Jag eller...


  

...matte - jag tycker matte ser ut som om hon ska svimma ju.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards