Alla inlägg den 28 september 2010

Av Yrsa - 28 september 2010 23:00

Vi har fortfarande vackert höstväder. Jag och matte tog oss en promenad ner till stan tidigare ikväll och det var jättefint nere vid vattnet. När vi kom fram till stan var det en stor parkering med flera hundra bilar - men jag hittade igen husses bil. Matte och husse skulle handla och jag skulle vänta i bilen. Jag tycker det är rätt så kul (när det inte är sommar och varmt) det finns mycket att titta på. Sen när vi kom hem var matte jätte-trött så hon gick och la sig i en säng som vi har där faktiskt jag får ligga också. Yippie - jag gjorde kullerbyttor på henne, bet henne lite grann, försökte vila men det gick inte - jag hämtade nästan alla leksaker jag äger och la upp dem i sängen. Matte var måttlig intresserad av mig och leksakerna, hon ville ligga och mysa med mig men jag ville göra annat. Så jag gick och matte somnade. Nu är det min tur att gå och sova - matte är naturligtvis pigg - tror väl tusan det, hon sov ju en timma tidigare. /Yrsa


  

Matte tyckte det var länge sedan vi hade en solnedgång.


  

Lite mörk bild - men jag är där någonstans.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards