Alla inlägg den 16 september 2010

Av Yrsa - 16 september 2010 22:14

En av de roligaste sakerna jag vet är när jag blir kammad/borstad. Jag både njuter och busar - o chjag tycker det är jättekul. Matte fotade idag när husse kammade mig - det syns hur skönt jag tycker det är. Annars har det väl inte hänt så mycket. Matte drog ut mig på en jogging-tur igen - jag tror faktiskt att det blir mer än en engångsföreteelse den här gången. Lite söklekar har vi också haft. Imorgon blir det fullt hus här. Jens kommer hem, Björn och Johan kommer hem och sen har vi ju Gianmarco här. Det blir 5 grabbar (med husse inräknat) åsså jag och matte. Tur vi åtminstone är två tjejer säger matte. Det ska bli kul att träffa alla igen. Nån säng att hoppa upp och sova i ska jag väl hitta. /Yrsa



  

Jag ser ju helt tom-i-bollen ut :-).


  

Ganska avslappnad i käkarna.


  

Lite bus och leksaker kan man pyssla med fast man blir kammad.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards